02/26 1393

دورههاي آموزشي مكاتبهاي:
پردیس علوم و تحقیقات اروند براي آن دسته از متقاضيان كه فرصت كافي براي شركت در كلاسهاي حضوري را ندارند، اقدام به برگزاري دورههاي تخصصی در عناوین متنوع نموده است. داوطلبان پس از ارائه پروژه یا شركت در آزمون نهايي و كسب نمره قبولي، گواهينامه پايان دوره موسسه و یا مراکز طرف قرارداد را دریافت خواهند کرد.
متقاضيان پس از انتخاب دوره مورد نظر خود ، به صورت آنلاین ثبت نام کرده و پس از حداکثر 72 ساعت مشاوران ما با شما تماس گرفته و سپس مدارک مورد نیاز را برای ما ایمیل کرده و پس از پرداخت هزینه دوره پکیج خود که شامل موارد زیر است را دریافت می کنید،پس از مطالعه پکیج می توانید پروژه خواسته شده را تکمیل و برای ما ارسال نمایید و مدارک پایان دوره را از ما دریافت کنید .
مفاهیم کلیدی آموزش :
چگونگی ايجاد تغيير ملموس و غلبه بر موانع تغيير؟
شیوههایی نوین مدیریت چالشها، مشکلات و شکستها و تبدیل آنها به فرصتها و پیروزیها.
شیوههای هدفگذاری و تکنیکهای رسیدن به آنها با روش هرم معکوس.
شناخت نابغه درونی با تکنیکهای کاربردی خلاقیت.
بررسی مدلهای خروج از بحران، انجماد فكري و طوفان فکری.
چطور با تبدیل ایده به سرمایه و تکنیک طلائی گپ ثبات مالي و جهش اقتصادي را تجربه کنم؟
لازمه ایجاد فرآيند جريان نقدينگي واصلاح الگوی درآمد کدام است؟
قوانین نانوشته ثروت آفرینی چه اثری برزندگی من دارد؟
رایج ترین اشتباهاتی که سبب سردی روابط یا شکست مذاکره می گردد کدام است؟
تكنيكها و فنون مذاكرات برای رسیدن به نتیجه برنده – برنده.
روشهاي ايجاد صميميت و علاقه در طرف مقابل در طول چند دقيقه.
آشنایي با فرمولها، عبارات و كلمات موثر و جادویي در راضيسازي دیگران.
آشنایي با فرايند تصميمگيري و روانشناسي زنان و مردان و شيوههاي موثر ارتباطي با هر كدام.
شيوهها و روشهاي اقناعسازي و غلبه بر مخالفتهاي مخاطب و روشهای کثیف مذاکره و راهکارهای مقابله با آن.
چگونگي به دست گرفتن و كنترل فرايند گفتگو و کنترل و هدایت هوشمند مخاطب.
آشنایی با مجموعهای از پرسشهای اثربخش در ارتباطات جهت ایجاد صمیمیت با دیگران و جلوگیری از تضادها.
هفت عنصر رفتار حرفه¬ای فروشندگان موفق. (نوابغ فروش)
طراحی فروش چگونه میسر می¬شود؟ وظیفة اصلی یک فروشنده چیست؟
حلقهی مفقودهی فروش در ارایه محصول یا خدمات کدام است؟
تكنيكهاي افزايش سودآوري و فروش بدون افزایش هزینه.
چگونگي و نحوه ارایه ايدهها و محصولات جديد به مشتريان و مديران منفي و بدبين.